niedziela, 27 stycznia 2013

Ogłoszenie

Na początek chciałabym bardzo przeprosić, że nie dodałam rozdziału w piątek, ale niestety nie miałam zbytnio czasu. Oprócz tego zastanawiałam się ostatnio nad sensem pisania tego opowiadania. Sprawia mi to przyjemność itd., ale jednocześnie ciągnie mnie do stworzenia czegoś bardziej oryginalnego, czegoś, czego jeszcze nie było.
Dlatego.. Zawieszam bloga. ;(
Przepraszam wszystkich, którzy go czytali. Być może jeszcze do niego powrócę, szczególnie, że mam napisane kilka następnych rozdziałów, ale niczego nie obiecuję.
Pozdrawiam. ;*

8 komentarzy:

  1. Och nie! :( Wracaj do nasz szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś okrutna, bądź tego świadoma. Masz dużo czytelników i tak BEZCZELNIE zawieszasz działalność?
    Tyle ci powiem:
    http://www.generatememes.com/media/created/mc75ph.jpg
    Miło się czytało, mam nadzieję, że wrócisz do tej historii.
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest świetny poleciłam go znajomy i co ? Bez obrazy ale zgadzam się że masz dużo czytelników i zawieszasz bloga !? A nie powiem twój blog jest bardzo ciekawy coś orginalnego ? jestem ciekawa co wymyslisz aczkolwiek wolała bym byś nie zawieszała :( A tak bardzo lubiłam tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, naprawdę Cię przepraszam, ale albo ja coś mam z laptopem ( pracuję na trybie awaryjnym) albo Tobie coś nie działa, ale nie masz Spamownika, więc zapraszam na hipokryzja-uczuc.blogspot.com . Nie robię tego specjalnie, także bardzo przepraszam. Usuń mój komentarz, bo nie mam zamiaru Ci nic zaśmiecać.... Wybacz i mam nadzieję, że wkrótce odwiesisz bloga! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że zawieszasz. Niedawno dołączyłam do czytelników, a już okazuje się, że to koniec.
    No cóż, mam nadzieję że wrócisz prędzej czy później. Będę czekać na kolejne przygody Lilki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy rozdział:
    my-fantasy-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh.. Nie będę tu na ciebie wyrzekać, ale może jednak warto byłoby to jeszcze pociągnąć? Wciągnęłam się w to szczerze mówiąc, i głupio byłoby tak zatrzymać się w połowie. A co do tworzenia czegoś bardziej oryginalnego, to możesz ten blog chociażby potraktować jako swojego rodzaju ćwiczenie przed stworzeniem czegoś super własnego. Mam nadzieję, że niedługo do nas wrócisz.

    OdpowiedzUsuń